woensdag 23 maart 2011

Welkom


Dag allemaal,
Leuk dat je even de moeite neemt om mijn blog te bekijken. Hier laat ik jullie mijn creaties zien.
Sinds mijn zwangerschap ben ik om maar eens eerlijk te zeggen bijna bezeten bezig geweest met mijn ijzeren brom ding (naaimachine!) en nog steeds. Zeg nou zelf, wat moet je -behalve met mijn dochter knuffelen- anders met al die vrije tijd? 
Kijk maar eens bij mijn foto's wat ik allemaal gemaakt heb en wat allemaal alweer verkocht is :)
Natuurlijk zo weer na te maken. Have fun!


Groet,


Thérèse

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke site!
    Ik krijg er frobelinspiratie van!!
    Liefs, Milou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan meid! Je zal vast veel verkopen..genoeg baby's haha..en die tasjes! ook zo leuk!Ik hou je ook zeker in gedachten als ik weer es een kraam kadootje moet geven..of voor iets anders..

    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen