woensdag 23 maart 2011

Mijn woonkameratelier

Maatje 50 zomerbroekje
Natuurlijk had ik heel graag een eigen naaiatelier gehad. Misschien iets voor in de toekomst. Voorlopig heb ik inspiratie genoeg in de woonkamer. Vaak zit ik 's avonds heerlijk achter mijn oude bromding. Hoe is dat alles ontstaan? Het begon tijdens mijn zwangerschap. Ik was niet echt blij met de positiekleding die ik dag in, dag uit droeg. Er zaten wel pronkstukken tussen maar al gauw was ik daar ook op uitgekeken. Mijn vooropleiding Mode & Kleding heb ik 1 jaar lang 'moeten' naaien en ik moet zeggen dat dat patroon tekenen me al aardig snel begon te irriteren.. Ik heb die gedachte snel overboord gegooid en ben zelf gaan ontwerpen. Hoezo patroon? Dat lukt me ook wel zonder. Nu achteraf denk ik, is het gewoon nog niet voor mij weggelegd die grote lappen.....eerst maar petit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten