zaterdag 2 april 2011

Nieuw logo

Daar is ie dan! Mijn nieuwe logo. Volledig ontworpen door Marvin van team Creative.
Het ontwerp heb ik gewonnen op:  http://www.feelthejoy.nl een super leuk idee waar de kracht van het weggeven bij deze een FEIT is!

Wat wil ik met LIEVELIESE?
Mijn creativiteit delen, mensen inspireren en de markt van het handwerken onder de aandacht brengen. Ik vind het belangrijk dat mensen weten wat ze kopen. Zich bewust worden van de 'arbeid' achter alles wat er te koop is. En zichzelf de vraag stellen: 'Is dit wel eerlijk gemaakt?'

Dit idee is ontstaan omdat ik altijd op zoek was naar leuke decoratieve spulletjes. Als je de Xenos inloopt word je overladen met kleurige handwerkjes. Maar door wie wordt dit gemaakt? Al die gehaakte bloemetjes, dozen en magazijnen vol, waar komt dat allemaal vandaan?

Mijn producten zijn eerlijk. Door mijzelf gemaakt. Met liefde gemaakt. Niet om rijk van te worden. Niet om er mijn werk van te maken. Maar puur vanuit de liefde voor het handwerken en het plezier. Heb je ideeën of wensen dan kun je dat aangeven. We komen er samen uit. Binnenkort een kraam cadeautje nodig? Laat het weten. Kussens of poefen, ik ga aan de slag!

Liefs,

Thérèse







3 opmerkingen:

  1. Hi Thes, wat onwijs leuk! Dus dit was hetgene waar je zo exciting over was.... Ik wil twee van die leuke beige/witte kussenslopen bestellen, nee 4 wil ik er! Wil je die voor mij maken? X nan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee zeg! En wat is je achtergrondje ook gaaf! Nou ik ben volger van je geworden hoor. Hoop dat er vele gaan volgen. Heel veel succes met je blog en ik zie je snel.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel allebei!
    Leuk ontwerpje he? Ben er ook super blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen